Svull

Midsommarafton igår. Vi kom tillsist iväg, 30 min rätt ut i skogen, 25km/h. Mlis kommentar till detta var
"Oh my god! Jag ska aldrig börja köra motorcross!",
 
samt några väldigt fjolliga skrik. Det var hur som tråkigt i skogen. Jag och Mli hade lite kollektiv mobbning mot resten av sällskapet, i första hand Emelie och Linda. Mkt trevligt, dom åkte trots allt mkt fortare än oss på vägen dit. Sen åkte vi hem tidigt eftersom att vi skulle baka likörbullar och putta Vincent upp för Mattmarbacken....

Idag vaknade vi, trötta. Skulle gå upp en kvart efter jag hämtat min mobil i Mlis rum. Ca 1½ timme senare sitter vi i köket och har börjat med våffelsmet. Och Hej vad det gjordes våfflor. Mer svullfrukost får man leta efter. Glass, sylt, grädde och coca cola stod på bordet... Vi åt oss spyfärdiga för att sedan ligga i Mlis säng resten av eftermiddan och fråga oss själva vad vi skulle hitta på. Vi hittade inte på nått. Jag åkte hem och nu tänkte jag basta... Är det sommarlov så är det...


39491-76



"- Men, du hade ju kanske kunna köpa ett band som det stod Sweden på så att dom fatta vad det betyder!"


Kommentarer
Postat av: jenn

AGH va arg jag är på Sveriges fotbollsmatch!! fan fan faaaan!.. ps: gillar fettis frukostar ;) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback