Utmanad

Blev utmanad av Mli)
UPPGIFT/UTMANING:
Uppgiften är följande: Du skall göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra att göra detsamma och fortsätta kedjan. Du skall även bifoga de här korta reglerna i ditt meddelande. Längst ner i det här inlägget skall du göra en lista över vilka fem du utmanar.


1. Jag tycker att sporten "se hur stort ett diskberg kan bli" är väldigt intressant och skulle troligtvis kvala in till OS om den grenen fanns med där


2. Jag lägger konstiga & onödiga saker på minnet, typ vilka dagar det är bingo el vad grannens farbrors hund heter.
 

3. Kan inte slappna av och må helt bra om jag har skor som är....fel...


4. Jag går in i folk omedvetet när jag är ute och går.


5. Jag måste gå till buss/tåg väldigt mycket före utsatt tid, har ingen tidsuppfattning när det gäller att komma i tid till bussen utan kan utan problem stå och vänta i 15 min bara för att vara säkerpå att inte missa den.



Så där, jag utmanar: Jennifer, Jossan, Sara, Anna och inte Linda ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback