Diskdikt

Eftersom att Jennifer troligtvis tycker så extremt synd om mig för att jag inte har nån diskmaskin i min lilla lägenhet (eller för att hon har vääldigt lite att göra) har hon skrivit en Diskdikt till mig.

Läs o begrunda:

Malin tog upp pannan, där i fanns det gamla matrester
Det var inte från gamla fester..
Hon började diska, med sin ajax i hand
Och Yran 05 på band..
Hon tittade ut mot bengt som låg i sin soffa,
Han ville åt resterna sig roffa..
Malin skrek fy bengt, och fortsatte diska,
hon plockade även fram sin Lee-britt piska
Den skulle hon använda på bengt ifall han blev stygg igen,
Men han höll sig till sig själv och sin vänn..
Så när Malin fortsatte diska hörde hon en liten röst viska,
-Där borta finns en råtta!
Malin började skrika men bestämde sig för att ordna fika,
hon tänkte mota bort råttan med kaffebröd och soppan,
det gick bra och bengt var också glá..
Hon hade nu bara ett glas kvar att diska, det gick snabbt,
och torkningen gjorde hon med sin piska..
Sen när allt var klart satte hon sig bredvid bengt och drack Barcard( i )..

THE END


Kommentarer
Postat av: Jenn Dj Yen

haha va sämst den blev!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback