Duktig

Har läst nästan 10 sidor nu.
Känner mig jätteduktigt.

Problemet är väl att jag alltid börjar läsa försent, vilket gör att jag känner mig stressad och efter en kort stund kommer på att jag kunde gjort det hela mkt bättre.

Inte mkt att göra åt.
Kommer nog alltid att göra på det sättet. Samma sak gäller ju båda disk & städning.
Vad glad jag är att ma & pa bor så långt borta nu :P
Trist om jag skulle få "oväntat besök" bara.
Får låssas som att ja inte är hemma isåf. :S



Man kan inte lära gamla hundar sitta


"-Va hoppar ni från bron?
- Jaa...Den är väl typ 5 m hög"
- Va, är det vatten under den?"

Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

hej sjukling. har pissengelska nu.. avensjuk på dig. haha.. vi snacka om bron å grejer idag.. hehe. krya på dig!!!

Postat av: Dj Yen / Olinda

haha :D din lilla skjukling ;) hoppas verkligen du har pluggat mycket! om du går in på snyggast.se och letar upp Davve16 elr nått (finns i topplistan;)) då förstår du varför vi ska till gbg i sommar!!! haha :D.. sjukt snygg ;)

puss på dig och krya på dig.. ps: skutt hade rätt engelskan sög!

2006-03-08 @ 17:00:07
URL: http://jennifernilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback