Idiotdag

Det är har nog varit marodörernas marodörtisdag.
Helt jävla fördjävlig.

Började redan första lektionen imorse, vi fick tillbaka företagsprovet, vilket jag tyckte gick bra (visste att jag var körd på mvg men räknade garanterat med ett vg) jag fick 17 poäng. Vg var 18.
Dagen var redan där förstörd.

Att nästa ämne var franska gjorde inte saken bättre, ljuspunkten på den lektionen var en bild på Kim Källström på en bok vi fick låna, undertiden de andra satt o läste avsnittet "trois chansons" läste jag om Kimpa o Isaksson i Rennes. 

Engelskan gick ganska fort, Kjells läxförhör tar jämt sån tid så det var ganska fort överstökat, mkt skönt att vi kunde käka kola (vart är min diciplin???) och skriva på vår "Episode 4"

Sista timmen var det Europakunskap, läxförhör om tulpaner på historian.
På Eu:n hade vi vilket fall väldigt roligt.

En mkt fin tavla finns numera i N salen, Storgatan 2 ;) 

Eftermiddagen avslutade med att de två duktigaste flickorna i Fö05b (läs: Sir B. & Lee-Britt) och med "all heder" gjorde ett konstigt nutids orienteringsgrej.
Gick nog som det brukar för Fö05b...
Anna G blev en av tre i FN tävlingen btw :D Go FÖ =)


För att avsluta det otroligt störda den här dagen så var det sjukt mkt folk på gymmet, alla stod och väntade vid maskinerna o jag kände mig as stressad. Plus att min spaghetti-kastrull är riktigt smutsig med nått konstigt popcornavfall...

humm.... 


"Jag är Günter & du är min hora så kom hit nu för faan!"

Kommentarer
Postat av: Sara Sara Sara Sara :D:D:D

Vi var ju faktiskt vääldigt duktiga som gick å gjorde det där;) vi va ju lixom de två av femton som hade anmält sig.. även om vi nu inte var särskilt bra.. din lilla fina påhittade historia va ju bäst! för att inte tala om slutet!! hehe.. jaja.. pussar

2006-03-21 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback