Less

Jag vill shoppa, vårshoppa nu.
Problemet är att pengarna inte finns för tillfället och att det toksnöar ute. Vågrätt..

Har suttit o kollat på kläder på internet nu o hittat en jättesöt kjol som jag vill ha.
Och en jättefin vit kavaj som inte kostade nånting typ.

Måste göra en prioritetslista inför nästa studiebidrag och absolut inte åka buss/tåg för över 400:- på påsklovet.
Gah..


Funderar på om jag ska gå å premiärträna som medlem på Balanze.
Känns inte så lockande att gå ut i snön dock, jag är skittrött dessutom.
Men de skulle va skönt att röra lite på sig, jag behöver handla åxå..

Får se hur jag gör..
Kommer troligvis inte iväg..  :P



Kommentarer
Postat av: Dj-skutt

Fatta nästa vecka och alla andra veckor. Vi kommer röja fett (haha) på Balanze! Hoppas det iaf! :P Det ska bli Så himlans skönt att träna (och röra på sig!) hehe. Fatta jag kanske blir en mammut i din och Jenns stil! woow.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback