Mitt nya liv

Nu har jag besämt mig...
Jag ska gå ner 20 kg i vikt innan sommaren, bara äta gurka o knäckebröd, träna varje dag och springa 4 mil i veckan. Fit for beach -06.


Nej, så illa är det inte. Absolut inte.
Men jag har tränat två gånger på 3 dagar, väldigt bra gjort tycker jag :D
Nu hoppas jag att vi får lite fart på träningen så att det blir kontinuteligt (hur sjutton det nu stavas...)
Vi har bokat tid med PT nästa vecka nu åxå, ska bli skönt att få ett program, jag kan inte välja vad jag ska göra annars, har problem att välja mellan cola & fanta på mc donalds och då är antalet på Balanze många fler än två kan ja be om att få berätta :P

Men skönt iallafall, åt en bra middag efteråt åxå och nu ska jag snart stänga av datorn så att jag kan plugga lite historia.
Får ingenting gjort med datorn på...


Kommentarer
Postat av: Dj Yen / Olinda

haha du har fotfarande inte stängt av datan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback