Omöjligt

Jag har franskaprov på onsdag och det känns helt omöjligt i nuläget.
Jag kan inte alls koncentrera mig och kan inte sluta tänka på sommaren.

Började med att Summer of 69' spelades på radion, sen var jag tvungen att sätta på gt25 plattan och på den vägen är det.

Så nu sitter jag här och tänker på gamla minnen, längtar till sommaren när snön fortfarande täcker taket på huset mittemot och himlen är lika grådaskig som färgen på huset.

Hoppas på att sommaren blir bra iallafall, med den här långa vintern kan man ju hoppas på att den i varje fall bli lång.

Tillsvidare, är det väl bara att fortsätta drömma och hoppas på att inte Carola kommer förstöra Yran totalt.. :)

Kanske ska sätta på dvdn istället?




Du är uppe, jag är nere
Jag har fyllt 21, kom och visa mig vägen fram


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud, det här hade kunnat vara jag som skrev detta. skrämande, var tvungen att tänka om jag hade minnes brist! just de låtarna, summer of 69 och gt25, det är just de som jag körde i exakt den ordningen förra veckan. det är bara sommar över de låtarna, och så många minnen. Testa OC också, för lite sommarkänsla

2006-03-27 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback