Premiär

Jag o Jenn tog oss båda två ner till Balanze idag, vad skönt det var!

Vi körde inte hårt alls, men bara att röra på sig o känna att man faktiskt har gjort nått bra en sönda är skönt ;)
Brukar inte ha så mkt på min meritlista för just söndagar annars.

vi har även blivit väldigt ambitiösa och sagt att vi ska försöka träna varje sönda framöver, då man faktiskt inte gör något annat jätteviktigt ändå...

Påvägen hem ringde jag mli, störde "lite"  ;)
Sorry sorry.

Nu ska jag ringa hem o höra om dom hade kul igår, om den där ungen inte har kommit och om inte mamma kan komma o hämta mig på påsklovet :P



Tjing Tjong! (Det är Qigongiska ;) )

Kommentarer
Postat av: Jenn Dj Yen

oh oh va duktiga vi var :D.. Speciellt du på cykeln;) Söndagar blir en en bra träningsdag ;) då får jag alltså bo hos dig varje lördag :P haha

Imorgon är det skola. lalalaaa va tristigt.. kollektiv skolkning på gympan!! hata vollyboll:(.. Vill verkligen inte! Kanske fejkar magont ;) who know? ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback