vårdag

Känns lite som vår nú faktiskt, önskar att jag kunde sitta på balkongen hemma o läsa min Kung Oidipius ist för här.
Pratade med M idag, lät inte så troligt att dom ska upp, åker isåf imorrn eftermidda.
Men jag förväntar mig ingenting faktiskt.
Hoppas bara att dom åker för jag känner faktiskt att jag vill åka hem... :(

Blev lätt irriterad på mamma idag, att hon aldrig någonsin lär sig att kanske lyssna och ta in det jag säger en endaste gång.
Dagen höll på satt rasa men sen fick vi sluta för dagen 11.15 så det var otroligt skönt.

Kommentarer
Postat av: Dj Yen

Min mamma är precis likadan så i know the feeling, Önskar att jag kunde sitta ute på våran balkong och läsa jag med men den ligger ute mitt i området just nu.. så om jag inte vill sätta mig på våran "balkong" mitt i allt, så får jag helt enkelt läsa ut de sista sidorna inne :P

Hoppas du kommer sakna mig :P lite i alla fall HAHA! pu§§ pu§§ & MasSa MaMmUtttttttar ;) KisS from// Olinda/dj Yen u'r friend


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback