Vi klickar inte riktigt du & jag

Jag o Sara gick o handlade efter provet (som förövrigt kändes helt ok).
Sara sprang till bankomaten 3 ggr och jag kollade på babykläder innan vi tillsist bestämde oss för att fika på Georges.

Där vad mina wienerbröd slut, de hade inga mackor som jag ville ha så jag fick ta en hallonmuffin.
Tillsist när ja ska betala kommer jag på en sista fråga.
"Ni tar kort va?"
Svaret blir ett säkert:
"Nej. Vi klickar inte riktigt du och jag"

Sen fick ja min muffin och Sara var nära att göra en Statoil.


Trevligt iaf, nu blir det disk & lövbiff



"I know, that in China they food the sharks with poop..."



Kommentarer
Postat av: Dj Yen

HAHA!! "i know in china..." jossan tar kål på en :D..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback