Victor

Jag pratade med Madde idag, hemma nu.

"Lillen" sov tydligen., inget namn ännu.
Det roliga var att  hon igår hade suttit och tänkt och kommit på "Victor, det är fint" .
Bara en stund efter hade F sagt att "Men Victor då? Är inte det fint?"
Och ungefär samtidigt gick jag hem från idrotten och tänkte "Victor är ett himla fint namn"
Victor känns aktuellt ;)

F var tydligen fortfarande inne på Viggo, han tyckte det var finast.
Himla gulligt tycker jag åxå. Vigor är fint åxå.

Ett V namn tycker jag att det ska bli iallafall.

Kevin verkar vara uteslutet pågrund av en kompis till M iaf.
Men när jag tänker efter så är ju faktiskt Victor o Viggo fina de åxå.

Nu ska ja skynda mig o duscha, tänkte göra det för typ 3 timmar sen.
Råkade dock prata i telefonen alldeles för länge. :S
Historian kommer gå illa.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback