Adios

Följde med Linda till Stockholm för lite "sista minuten shopping" och att sedan vinka av henne på centralen, eller iaf lämna henne utanför tåget eftesom att mitt tillbaka hem gick före hennes.

Var ett gammalt tåg, utan ac, vilket gjorde att det kändes som jag satt i en bastu i skoteroverall i drygt en timme.

Haft himla kul med Linda i helgen iallafall, Stockholm 4 dagar i sträck och jag tror vi hade tjänat på att sova på en parkbänk eller nått sånt, dock inte lika trevligt som att kubba på Visholmen.

Åt Magnums Yoghurt Fresh påvägen hem med Jossan och konstaterade att jag nog fått lite färg på armarna :D

Bilddagboken är uppdaterad med grönan bilder nu också :D



"-Är det älg? Neej, det är skånes (landskapsdjur). Shut up! Jag kan det här!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback