Back to basic

Idag var en väldigt seg dag. Våran sovmorgon som vi vanligtvis har på måndagar försvann och vi fick gå ner till skolan till 8.30 för att sätta oss och göra nationelltprov i matte i 3 timmar . Jag var absolut inte i form för det men det gick nog helt ok med tanke på förutsättningarna.

Zombie resten av dagen, idrotten var slapp tackolov och sen gick jag o Joss hem för att ladda in hennes bilder i min dator. Uppe i 700 bilder från Grekland nu, tänkte försöka bränna dom på skiva till Jenn o Sara snart.  Bilddagboken är uppdaterad med 30 av dessa.. Fler kommer säkert nångång när jag inte är fullt så trött som för tillfället...


Hoppas på måndag 5/6, vi får jobba på det... ;)

"Det är bara en sak jag inte gillar med honom.....Hans skärp....Det är smutsigt!"

Kommentarer
Postat av: jenn

Heeeej B, fin bild du tog då på ditt grekland är underbart inlägg :P du kunde inte klippt ut mig?:P.. hoppas vi inte störde dig allt för mycket imorse :P men du har faan de läskigaste ögonen jag någonsin sätt! haha puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback