Hipp Hurra!

Till mig eftersom att jag faktiskt fyller år idag.
En udda men väldigt trevlig födelsedag faktiskt.
Skolan var väldigt seg, tungt att börja med en tisdag men det gick och sedan gick jag och Skutt ut för att tisdagsshoppa och OJ vad bra vi är :D

Tokigt roligt iallafall, bra att det finns någon som tänker på samma sätt.

Jag köpte en gardinkjol, väldigt speciell men ja tror att den kan bli bra i Grekland. Blev även en body till Viggo som ja tänkte trycka ner i ett kuvvert och skicka upp.

När jag kom hem hängde en påse på min dörr, ett paket från Laxne, trevligt trevligt.
Sitter nu och är på väldigt bra humör, äter ovanligt god middag (broccoli & skinkpaj) och försöker bara glömma att det luktar illa i lägenheten och att jag har företagsprov imorgon som troligtvis inte går speciellt bra.

Men men, jag slipper grammatiken på lördag (Stockholm direkt Linda  ;) ), har ett år kvar till 18 och åker snart till Grekland.
Kunde varit värre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback