Majs

Typiskt att videoklipps funktionen inte funkar. Klassen hade nämligen allsång idag och jag fångade allt på mobilen. Himla roligt.
Tänk att en majssång underhåller så många så länge :)
Grabbs
Fö05b goes KF


Gick och bytte boleron mot ett par shorts idag, känns mer aktuellt för Greece. Rätt nöjd faktiskt, funderar på att inviga dom direkt genom att leta upp en bänk uppe i spåret och läsa lite historia på. Ute i solen och plugg samtidigt...Ganska smart? :D Eller så väntar jag till Skutt kommer tillbaka så går jag ner till bordellen... Vi får se..Måste komma igång med historian idag iallafall... Men crewet har planer, stora planer, smarta planer. 

Bara jag blir klar med historian så att jag kan börja koppla av/tänka lite och packa inför Grekland. På tiden det också, nog aldrig varit så här sen tror jag. 





Kommentarer
Postat av: jenn

Jag är galen i MAAAAJJJJSSSS, majs majs! majs majs! åhh va idag var en bra dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback