Myskväll

Jag och Pa va ute och sprang förut, jag har tydligen blivit snabbare. positivt.

Sen gick vi ner till Storgatan, käkade kinamat och hyrde sedan film. Fast vi slapp betala. Killen "bjöd på filmen". Vi handlade inget annat. Måste antingen gå väldigt bra för dom eller så är killen usel på att driva stället. Troligtvis de senare alternativet. Vi kollade på Edison med Justin Timberlake, han spelade över förväntan faktiskt.

Imorgon har jag utvecklingssamtal. Gunnar föreslog min lägenhet, jag föreslog skolan. Det blev skolan. Tack...


Vapnet gör för tillfället att Yran känns ännu roligare. Himla bra och mysiga.
 Thoméegränd & Rådhusgatan ♥

Snart går jag sönder, Östersönder, jag vill tro att det är, nått som bara händer här, men  nere i södern nånstans, kan jag fungera igen...

Kommentarer
Postat av: jenn

haha dejt med gunnar ;) gud va ska du ha på dig?:O!!! måste planera! ;) ha dte kul :D rings babe! pus spuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback