Nedräkning

De kommande veckorna kommer bli en nedräkning till allt möjligt. Känns kul iallafall, alltid roligt när något roligt är nära.

Har bokat tågbiljetterna hem idag, blir fest på torsdan som sagt tjejer;)
Längtar nästan efter tågresan. Nog mest för att jag vill läsa boken o tidningen som jag redan köpt (kommer säkert smygbörja...) och inviga min nya bag som förhoppningsvis ska hålla längre än de tidigare.

Är både positivt o negativt att åka från Strängnäs om så kort tid faktiskt... Ska bli skönt och roligt att komma hem och träffa alla hemma, göra typiska "to do things in summer" hemma, samtidigt som jag kommer få tokdamp efter två veckor, vara beredd att ställa mig på E14 o lifta hela vägen till Strängnäs för att jag vill tillbaka. Så vi får väl se hur lång tid det tar innan jag åker ner igen. Eller när det blir mammutinvation i Jämtland. 

Nu känns det som att det här blev världens "Hejdå nu lämnar jag er för alltid" inlägg men jag är inte så bra på att fatta mig kort och inte skriva massa strunt har jag kommit fram till...

Det jag ville säga var att sommaren känns som det blir hur bra som helst och jag vill att den ska börja nu! 

Kommentarer
Postat av: jenn

Åhhåhhh mammutinvasionen kommer rocka och det vet du också :D:D:D

Postat av: mli

jag ska hjälpa dig att överleva sommaren malin. du, jag och vincent. du och jag kan invadera lindas lägenhet då vi saknar södern alldeles för mycket..

2006-05-29 @ 17:30:49
URL: http://spaces.msn.com/members/mlimlimli/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback