Over and out

Nu har jag semester i 10 dagar :D Så over and out, adios amigos, lite bloggande framöver. Hinner nog med nått inlägg imorgon men sen ska de väl förhoppningsvis inte bli så mkt den kommande veckan.

Exakt 9 minuter innan tiden för uppsatsen gick ut skickade jag in min. Absolut inte det bästa jag skrivit i mina dagar men jag skrev det och det blev 4 sidor (dock med dubblet radavstånd...) men nu är jag redo för Greece!

Blir upp tidigt imorgon för att tvätta, hoppas verkligen att det hinner torka annars vet jag inte vad jag gör :S
Ska hur som gå och lägga mig nu så att jag får sova lite.

Har lyssnat sönder "Whos da man" ikväll... Men den är himla bra, hoppas på att fixa den till mp3n imorrn hos Sara.


"No one kicks the football like the one, Zlaaatan Zlaaatan...
I love you, Ich libe dich Zlatan Ibrahimovic"


Kommentarer
Postat av: Mikael

Oj, finns den på engelska (Who's da man)? Jag har bara hört den engelska :P Känner du dig givmild kan du ju maila lite mp3 :--)

2006-05-19 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback