Pizza

Pappa ringde nyss, vi ska käka pizza. Är verkligen sugen på nått sånt så de passade väldigt bra.
Hoppas på att han vill köra mig till Trosa på fredag också, vore himla roligt det med. Jag tror nästan att det här är lite av en "Jag gör vad du vill-helg" så det känns inte helt omöjligt. Han kan ju faktiskt åka till Jörgen el nått så länge... Hmm.. Får försöka lägga fram det på nått snyggt sätt när vi käkar...

Har diskat undan nu också, kan ju inte se ut hur som helst. Har även upptäckt att jag haft samma diskmedelsflaska sen jag flyttade hit. Vet inte om jag ska se det som ett bevis på att jag diskar väldigt sällan eller att det är bra ur ekonomisk synvinkel.... Flaskan var stor iallafall... Det är ju bra med ekonomiförpackiningar...eller hur Skutt? :P


"Det är Fett bra, jag har ju lixom en kamera! Ba aiaaa"

Kommentarer
Postat av: jenn

Haha det är fett bra ;) han var så lycklig över den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback