Strange Strängnäs

Jag är tillbaka, mkt konstigt men varje gång, oftast hur illa det än går på tåget så när vi passerat Bollnäs och alla dom ställena och börjar närma oss Gävle så blir jag bara så glad. Även fast det inte händer fasligt mkt mer i Strängnäs än i Mörsil så gör det mig iallafall himla glad att komma tillbaka hit varje gång och ju längre tiden går så vill jag bara vara kvar och inte åka hem när loven kommer. Strange but fun.

Hur som, kvällen igår var trevlig, ganska lugn men bra för det. Åkte färdtjänst (yeaah) in till stan, va med Linda, Jonna, Crikko och Mattias typ hela kvällen. Vi gick runt lite, träffade massa folk. Både roligt och inte. Har kommit fram till att Östersund är en himla gullig liten stad och längtar mucho till Yran just nu.

Sov hos Linda, vi var på travet idag och kollade på dom fina hästarna (gratis godis, glass o chips hägrade inte alls....) sen åkte jag och kikade på Pärs lägenhet innan tåget gick neråt igen. Shiet vad fin den var.

Jag sov nästan hela resan ner, när jag klev av i Sthlm var det typ demostration el nått på centralen så kravallpolisen och massa annat folk var där. Mamma ringde och var jätteorolig men jag klarade mig fint.
Har kommit fram till att jag mkt hellre sitter på centralen med massa konstiga demostranter än i Mörsil och tittar på när måsarna flyger från postens tak till Icas för att sedan vända.

Linda kommer ner nästa helg, roligt roligt, om vi har tur blir de både shopping och Grönan.
Tills dess blir det råplugg. Mkt den här veckan...

Ett himla långt inlägg och klockan är mkt så jag ska sluta.
Jag fyller förövrigt år om exakt 13 minuter, nästa år visar vi dom på Nell, Linda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback