All work...

En riktig långdag idag, höll på att stänga av telefonen och ta sovmorgon imorse men pallrade mig tillsist ner till skolan efter att legat kvar i sängen alldeles för länge.
Har blivit riktigt seg den senaste tiden, vet inte riktigt varför. Är fortfarande trött och har levt i en bubbla hela dagen. Skärpning....

Jag fick sällskap hela vägen hem idag iallafall, mkt trevligt då det inte händer allt för ofta att folk, speciellt inte pendlarna, ska åt mitt håll. Men, nu har jag varit hemma ett tag. Åt några mackor då jag kom hem, fick sedan skynda mig ner i tvättstugan. Tiden har sedan dess ägnats åt just tvätt o plugg. Min vilja om ett högt betyg på provet imorgon känns förtillfället väldigt långt borta men jag ska samla krafter igen och sätta mig ytterligare nån timme. Har kommit fram till att det här är ett väldigt avgörande prov. Troligtvis kom jag på det försent men. Jag får hoppas på det bästa o hålla mig vaken ikväll o försöka trycka in det sista.

Men, tillbaka till min spännande kväll med veckans bästis, "Juridiska problem" och en hel drös med anteckninar o facit. Det ska sjutton gå det här!

srl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback