Boogielovers

Dagen har varit en ovanligt bra måndag. Jag vaknade innan klockan imorse och kunde ta det lugnt hela morgonen. Bara två lektioner nere på skolan innan idrotten på P10. Vi skulle bugga idag, slutsatsen av det är att jag nog aldrig varit eller kommer bli en buggmänniska. J som fick ett lättare sammanbrott över min oförmåga kunde dock skryta med att hon nästan slagit världsrekord med "Boogielovers" så vi var inte riktigt på samma våglängd där.
Kanske var det därför hon bytte bort mig senare, otroligt tacksam över detta återförenades vi senare då jag lärde henne hambo (tror jag?) och dansade senare jenka med resten av klassen istället eftersom att alla dissade buggen tillsist.

Jag har precis ätit middag, o tänkte nu läsa lite i boken (Candide av Voltaire) som ska vara klar i övermorgon. Hade helt glömt bort den så jag började läsa för en stund sen... Får väl se hur långt jag kommer, fotbollsgalan senare som jag troligtvis lär halka in på som undanflykt..

(Såg förövrig nyss på nyheterna att "Choice" i Trångsviken är i "bråk" med Swedish Match. Tydligen oense om namnstöld på nikotinfritt snus el något. Roligast citat från inslaget var "Nu har även flera handlare i Jämtland börjat bojkotta Swedish Match produkter" och samtidigt filmas Kärnan i Ösd. )



"-Vad hette det där landet..? Vart låg det?
- Ryssland..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback