Choklad...

Jag är väldigt duktig på att äta choklad. Lite för duktig nästan om jag får säga det själv...
Blivit lite piggare nu iallafall, inte jättepigg, men det går frammåt. Skönt :)

Jag blir ledsen över att mina favorit jeans helt tappat formen, nog för att de är normalt att det töjer sig, men idag kändes de baggy som sjutton och då satt de tight när jag köpte dem. Men, en anledning att köpa nya iallafall :)

Jag satt för att titta efter en film på cdon och såg då att dom har "Pettsons jul" på dvd. Jag älskade den när jag var liten! Helt underbar julkalender, ska se om jag kanske skulle kunna hitta den nånstans, annars ska jag prata med någon som kan fixa den åt mig. Skulle vara nostalgi på hög nivå att titta på Pettson :)
Vad mysigt det var då man var liten förresten, dagens höjdpunkt var att gå upp för att man fick titta på julkalendern samt öppna ett litet paket i "paketkalendern" mamma gjorde varje år. 
Det var mina jular för över 10 år sen, Pettsons julkalender, extra snällt beteende hela december med rädsla för att tomten inte skulle komma, svårt att somna dagen före julafton och drömmar om en minigitarr i julklapp, bara för att jag skulle få vara som pappa. Vilka tider :P




"- Sen vill jag ha en ipod.
- En whiteboard?!"



Make me pure - Robbie Williams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback