Dazed

Jag har lite "back in the days" -snack med Christina för tillfället. Började med att jag frågade om hon fortfarande spelar gitarr och kom sedan att tänka på Dazed. Vårt otroligt tuffa band som en gång trodde att vi skulle stå på de stora scenerna en dag, så blev, som tur är kanske inte fallet. Men vi var väldigt seriösa en ganska lång period och trodde verkligen på oss själva och hade jätteroligt. Eller jag iallafall :P
Och det är väl det viktigaste antar jag.

Ett av de mest komiska minnen jag har är när vi kom på den briljanta idén att göra en hemsida. C hade en (på den tiden ny) digitalkamera som vi gjorde allt för att få bra och otroligt tuffa bilder med. Dock var kvalitén inte den bästa och vi var inte världens bästa webdesigners heller utan la upp sidan men kom snabbt fram till att den borde tas ner. Vilket den tackolov gjorde.
Vad kul det är när man kommer att tänka på sånna här saker som man nästan glömt bort :)

Saknar att spela i band lite, otroligt roligt när det går bra.  :)
Kanske dumt att jag sålde trummorna?


(har förövrigt tappar bort både Candide-boken samt mitt samhällsblock, inte bra alls)

What you need - POOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback