Denna tvättstuga...

Det är egentligen märkligt hur mkt tvättstugor "berör" folk som bor i hyreshus, jag är nöjd sålänge tvättmaskinerna och torktumlare/torkskåp fungerar. Vad är meningen med att stå nere i tvättstugan o spionera och gnälla över i vilket av rummen hjulkorgarna går etc?

Hur som, jag har tvättstugan idag, somnade sent igår efter att varit i Sthlm och fått åka buss hem. Dum som jag är köpte jag en biljett som dom självklart inte kollade eftersom att det var uppenbart att den skulle vara 20 min senare än ordinarie tid till S-näs så... Men jag tänkte inte så långt. Hur som, jag åkte från Sthlm 23.30 och kom hem till lägenheten runt 01.00. Väldigt seg bussresa med ett gäng fulla killar bakom mig som snackade om hur deras hb gjort att de inte såg m.m. Jag stängde in mig i mp3n.

Vad jag skulle komma till var att jag somnade sent, ställde klockan på 12 för att ha lite tid på mig vakna innan jag skulle ha tvättstugan 13. Dock somnade jag om och vaknade nästa gång 13.05 och fick då snabbt springa ner och låsa dörren med min kolv för att ingen skulle ta tiden.

Nu blev detta väldigt långt, jag ska passa på att städa och göra snyggt här igen så att jag kan bädda rent o somna med otroligt god självkänsla ikväll över hur mkt jag (förhoppningsvis) hunnit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback