"Dom hade inte fått den.."

Jag känner mig lite halft...schitzo el något för tillfället :P Mamma skulle kolla efter klänningen idag, o hade gjort det. På lunchen snackade jag om att jag egentligen hoppades på att hon inte skulle hitta den, dels för att jag egentligen inte vill begära min mamma att köpa den åt mig, då jag är i större behov utav andra saker som står "högre" upp på nån undermedveten lista. Ändå kunde jag inte låta bli att ringa och höra om hon hittat den så fort jag kom hem. Och, den hade inte ens kommit till Ösd (ganska väntat) och jag kom på mig själv med att bli besviken.

Men, jag tänker såhär nu istället, jag är fortfarande inte säker på om jag ens ska gå på julfesten, lär bestämmas nästa vecka, o tills dess har jag isåfall på mig att åka upp till Sthlm nästa helg för att titta efter den, om den då är slut, vilket det finns stor risk för får jag köpa en snygg topp till nyår istället o köra på den gamla klänningen som faktiskt är helt ok. Jag vet inte hur o varför jag kom på tanken att köpa den här "nya" från början? Dumt var det iallafall, för jag har väldigt svårt att släppa den....

Kanske kan övertala Ma att invenstera i en skoloverall istället. (Lät himla sexigt)
Snygg festklänning vs joggingdress
Vad väljer du? Det här blev ju nästan ett komiskt val.

Ääh... jag vet ingenting för tillfället. Förutom att jag borde anstränga mig de här sista veckorna för att verkligen lyckas på de kommande proven, jag längtar redan till helgen och helgen efter det.
Lund, Köpenhamn, Stockholm o julklappsshopping känns mkt mer lockande än vad som händer i fall ett gift par vill skiljas o vad skillnanded mellan de o ett ogift par är.


Upptäckte förövrigt igår att vi ska ha 2 st engelska prov veckan innan vi slutar. Utöver vår naturkunskapsredovisning + feta geografiuppsats den veckan.
Jag förstår inte vad Kjell har emot utspridning av prov. Så, mina uttalanden om att  jag har rätt soft fram till jul ändå, tar jag härmed tillbaka.

Over and out


What you need - POOL
Don't go away - Eddie Wheeler



(Uppdate: Jag älskar verkligen snälla och hjälpsamma människor. Tjejen på företaget i Frankrike ligger högt hos mig just nu. Ser ut som allt löser sig, dessutom slipper vi tullavgifter, dyra frakter osv osv. För, vi ska köpa från Sverige :D Jag är bara så sjukt glad och lättad nu. Kanske tillomed blir julmarknad på söndag. Wiee!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback