"Everything for a good photo"

Tiden har gått fort sen jag kom hem. Snart 20 o jag har inte gjort speciellt mkt alls. Fastnade med att sätta in bilder från Athen i mina fotoalbum som legat tomma alldeles förlänge. Dock fick jag inte göra klart eftersom att min penna självklart skulle ta slut. Har svarta papper i albumet så det går inte att använda vilken som helst :(   Men jag får helt enkelt fortsätta någon annan dag. Har en del kvar att sätta in ändå så, framkallade massor av foton på lovet som bara ligger så jag måste få in dom så småningom också. Det är verkligen mkt roligare att ha bilderna på "papper" istället för att bara ha dom på datorn, gillar att jag börjat framkalla mera :)

39491-114
Vi hade det verkligen sjukt bra, hoppas Berlin blir minst lika lyckat. :)

Jag tittar för tillfället på fotboll. Sverige ligger under med 0-1 och många av de "stora" är borta.
Är dock för hungrig att orka titta riktigt nu så jag funderar på att göra middag istället. Brukar inte äta så här sent...  Så, middag nu!





Snow - Red Hot Chili Peppers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback