Fars dag

Nu är tvättstugan avslutad, ren tvätt i garderoben och rena lakan i sängen. Skönt =)


Fars dag idag, igår försökte en tjej i paralellen sälja en juicepress till mig, "Perfekt present till fars dag". Hennes reaktion då jag sa att jag inte skulle träffa min pappa idag var ett steg bakåt och ett förskräckt "Men gud va hemskt!".  Hade gärna firat pappa idag om vi inte bodde en bit ifrån varandra :P Han får ju träffa syrran o brorsan iallafall, o de har fixat en present som även jag "är med på" så det är bra det.  Nog om det...

Fick ett mkt trevligt samtal från Jo nu i eftermiddags, väldigt glädjande att höra ifrån henne. .

Jag drömde en jätteläskig dröm inatt, har börjat göra det på senaste tiden. Jag kom hem en dag efter skolan o upptäckte typ alla mina saker i trappen. Jag hade blivit vräkt under dagen och i min lägenhet hade redan ett par flyttat in. Jag kikade in i lägenheten och min tv, stereo, dator och alla "större grejer" var kvar. Dock blev jag iväg körd och blev jätteledsen. Det slutade med att alla var arga på mig för att jag blivit vräkt och jag gick bo i ett litet rum hemma hos en läskig tant. Men då tyckte jag att de var rätt bra ändå, de a ju trots allt närmare skolan. Helt sjukt med drömmar ibland. Jag skulle vilja kunna "tyda" och förstå varför jag drömmer som jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback