Fikarace

Jag och J var i Präntarn och "supportade" luciakandidat nr 1. En väldigt gullig barnkör i tomteluvor sjöng innan o efter "luciadelen" och det var väldigt mysigt. Jag börjar faktiskt få hopp om julstämning här nere iår trots att de är typ 8 grader o regn ute för tillfället. 
Hur som, jag o J satt o drack marshmallowchoklad (?) undertiden de stod o pratade, väldigt gott. Men mättande. Precis då jag druckit upp min ringde telefonen, min farbror var i krokarna o undrade igår om vi skulle käka lunch tillsammans. Det blev fika istället. Så jag förflyttade mig efter en stund från Aroom till Schelins för att börja runda nr 2.



Fika med måtta borde programeras in i mitt huvud. Känns för tillfället som jag kommer klara mig utan både middag ikväll o lunch imorgon. Men, så kommer förhoppnigsvis inte bli fallet.

Har fixat lite mer med min förvaring, skulle vilja ha två korgar/lådor/liknade att ha på hatthyllan. För halsdukar, vantar o grejer. Skullle vara mkt praktiskt. Undrar när jag ska till Ikea nästa gång? De har tydligen fått jättemkt smarta garderobslösningar enligt syrran. Tillsvidare får jag helt enkelt försöka att inte bara slänga av mig altt så fort jag kommer innan för dörren.

Vi ska kolla på nån musikgrej ikväll. Massa lokala band som ska spela, däribland F som jag aldrig sett, men hört att han o hans band ska va superduktiga så, det ska bli kul. Får se vad om händer sen. Jag är sugen på att dansa.


Hot Damn Woman - Danko Jones



Jag är på bäst humör, ägnat massa tid till håret som jag hoppas håller och är sjukt sugen på massa bra musik och dans. Blir nog nog bra med banden och bra sällskap också. Förhoppningsvis dans efteråt.
Jag är glaaaad :)


Kommentarer
Postat av: Jennnnnn

Det var jätte mysigt och vi hade sjukt kul igår kväll " and they called it Puppy LOOOOOOOVE" ;) puss (L)

2006-11-26 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback