First day

"Men vi får se det positivt, det är inte så långt kvar till lovet!"

Så sa J precis till mig i telefonen. Visst, En och en halv månad är inte så långt, men det känns inte rätt att säga första dagen efter höstlovet :P

Vi har dessutom sjukt mkt att göra fram till jul så jag kommer verkligen få leta efter många små ljus för att lysa upp min vardag framöver.

Dagen har hur som varit bra, kul att träffa alla igen, känns att jag inte träffat S & J på ett tag. Men vi får jobba på att ta igen det ;)
Vi hade fys på idrotten och jag känner i min mage att de kanske tog lite... Har även fått skavsår av mina stövlar. Jag har en stökig lägenhet och ingen lust alls att plugga till matteprovet vi har i övermorgon.

Trots detta känner jag mig ganska positiv.
Jag trivs nog sjukt bra här ändå, trots mkt i skolan och alla "negativa ta hand om sig självsaker"


"-Tycker du också att jag har blivit så jävla cool sen jag började här?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback