Fortsätt simma...

Jag är precis hemkommen från en förvånansvärt bra dag. Tror att min lilla utbrott igår var väldigt nödvändigt för allt kändes mkt bättre nästan direkt efteråt och jag har varit väldigt positiv och glad hela dagen idag. Vi fick även tillbaka geografiprovet på geografin och det gick förvånansvärt bra det åxå :) 
Kändes inte som att vi skulle ha matteprovet förrän 5 minuter innan då jag fick en liten svacka för att sedan upptäcka att jag nog fixar det ändå och bli glad igen.

Skönt att det är över nu iallafall, vi han även snacka igenom företaget på håltimmen imorse så vi vet väl lite vad vi ska göra iallafall och har dessutom lektionen till det imorgon.

Jag gick lättad hem och planerna för kvällen är att skriva klart min svenska uppgift, plugga till samhällsprovet på fredag samt leka lite med nått program på datorn för att fixa en logga till företaget + försöka få fram någon bra flyer el liknande vi kan kränga på folk...

Lägenheten ser fortfarande ut som något i stil med en container men det har jag planerat att ordna på fredag eftermiddag efter skolan, innan tjejerna kommer.


(Jag åt kyckling och ris till middag och har ännu en gång insett att jag verkligen är kass på att uppskatta hur mkt mat som går åt/jag behöver. Blir jämt för mkt....)


Keep on smilin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback