Full rulle

En fullspäckad dag håller på att övergå i en minst lika full kväll. Planering av kommande visningen av företaget idag på UF-lektionen, jag och J hade (i Saras frånvaro) kommit på en, enligt oss, väldigt bra idé för att slippa ha ett bord men ändå "göra nytta" för skolan och företaget samtidigt. Dock dissades den av vår lärare och jag fick på några sekunder massa positiv energi att göra något bra av allt detta trots allt. Tur var det eftersom att J neggade ner lite, men när vi väl tagit oss till Aroom och fått vår kladdkaka/kärleksmums (tjejen i kassan försökte blåsa oss på 50:-, tänkte ta 110:- för en läsk o 2 kakbitar...) blev hon också på bättre humör och våra idéer fullkomligt studsade ner på pappret.

Vi kom fram till diverse olika saker, gör som sagt det bästa vi kan av det lilla vi för tillfället har, i brist på en produkt att visa för att få folks uppmärksamhet tänker vi muta oss till den.

Jag har ingen lust (förvånande?) att plugga till samhällsprovet men det är ett måste, ska dock ha "telefonmöte" med tjejerna först och ta det stora beslutet ang vilken logga vi ska ha i företaget, samt prata termosar och dukar.

Återkommer säkert senare när jag behöver en undanflykt till samhällskunskapen.

Over and out so long





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback