Garderobsfynd

Lördagmorgon, jag ska snart ner till centrum för att titta på S "valkampanj" men innan dess ska det diskas och lämnas kläder i källaren.
Har rensat ut massor av kläder då jag har väldigt liten plats att förvara allt så då är det väldigt onödigt att sånt som inte används tar plats. Kändes som att hälften försvann. Känns lite tomt nu, men mer översiktligt o då har jag en bra argument om mamma gnäller då jag shoppar...

Har hittat ett par riktigt sköna, jätteslita gamla jeans. Var väldigt många år sen jag använde dessa "regelbundet" men damn vad sköna dom är. Inte snygga alls, flera storlekar för stora men de gör de perfekta att strosa omkring hemma i.

Jag borde diska nu. Funderar på om jag skulle önska mig en diskmaskin i julklapp, sedan ställa den ovanpå kylen, eller under diskbänken el något. Fönsterbrädan? Finns verkligen inte plats, men vad skönt det skulle vara. Finns verkligen sjukt mkt roligare saker än att diska...




Strö lite socker på mig - Timbuktu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback