Guld morgon

Jag är pigg, jag är glad och jag är nöjd med mina prestationer hitills denna dag trots att klockan precis slagit tio. Skulle ha börjat 10.55 idag men en lärare blev sjuk och nu börjar jag inte förrän efter lunch. Flyt, då jag normala torsdagar börjar 8.30.  =) Har hunnit med massor som sagt, hittat två möjliga leverantörer som jag hoppas svarar på mina mail. Isåfall blir det jättebra, riktigt snygga "bollar".
Som sagt, det känns som att detta kommer bli en väldigt bra dag, utan jobbiga lektioner, stress och annat stök. Har hur god tid på mig som helst att göra mig iordning nu innan de blir lunch med tjejerna senare.
När lullade jag runt hemma en vardagmorgon senast? :)

Ge mig flera sånna här positiva överraskningar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback