I want it...

Har skrivit mailet till tjejen i Frankrike nu... Hoppas verkligen att det blir bra och att vi får sälja deras produkter... Håller tummarna stenhårt.

Kan inte heller sluta tänka på klänningen och hur bra den skulle vara. Måste be mamma kolla efter den i Ösd där den förhoppningsvis inte blivit lika uppmärksammad o därför tagit slut? Vore ju så fiiin =)
I want it so bad...


Har börjat kika lite på kärnkraftsfrågor och borde börja läsa litteraturhistoria... Sen om jag känner mig superambitiös väntar ju även några kaptiel rättskunskap samt engelsk grammatik på mig.


Jag o Jenn knäckte förövrigt på badmintonen idag, sjukt roligt när jag inte blir ensam som tävlingsinriktad. =)


Såpbubblor - Snook


Update:
Mailet är nu skickat, hoppas på ett svar imorgon då jag kommer hem ifrån skolan. Ett positivt svar.

Älskar förövrigt Elgigantens tv-reklam, inte mkt för själva innehållet, men låten i bakgrunden ger sjuk julstämning! Bjällror o grejer =) Dom satte upp "julbelysning" på stan idag också! Love it! Nu väntar bara pepparkaksbak o julpynt i S-näs. Sen pepparkakshusbygge, lussekatter, julgran o andra julsaker då jag kommer hem =) Blir ju supermysigt! bara en månad kvar tills vi slutar nu, tiden går ruskigt fort.

Kommentarer
Postat av: Sara

tjoho, första gången jag läser din blogg på evigheter:P men jag hoppas verkligen också att vi får sälja våra bollar xD å klänningen skulle va sjukt snygg på dej ;) men apropå badmintonen så ägde jag å vickan er ;) men ni var asbra ni med :)

2006-11-20 @ 20:37:14
Postat av: mli

spelade ni också badminton idag? fan vad läskigt..

2006-11-21 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback