Jag är hemma nu :)

Efter en rolig helg och framförallt gårdagens lilla fest hos Linda var jag lite trött imorse. Glad att tåget inte gick så tidigt men var ändå inte pigg när jag vandrade med min megaväska till stationen runt 15.

Suttit på tåget hela dagen och knappt sovit nånting, rätt störande. 2 byten, mittlinjen till s-vall suger.
När jag väl kom till Sthlm var det inte spec mkt folk på tåget. Dock satte sig ett gäng AIK-fans i min vagn och snackade avsugningar och amfetamin hela vägen till S-näs där två av dom skulle av men klev upp från sina platser för sent så dom fick åka vidare till E-tuna xD

Nu är jag supertrött, har druckit vatten och ätit en macka o ska gå å lägga mig alldeles strax. I min säng. Vad underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback