Läskiga gubbar...

Har precis varit ute och handlat för morgondagen. Blev förföljd av en väldigt läskig gubbe när jag gick hem. Brukar nästan aldrig vara rädd då jag är ute och går själv, spec inte runt 19, men den här snubben var riktigt creepy...

Dagen har i övrigt har väl mest mest bestått av förberedelser/plugg till juridikprovet o senare "eftersnack" på provet. Jag lyckades, trots att vi gick igenom det i fiket under håltimmen, skriva fel på en "arvsuträkning".
Men men, får se hur det går,  kändes bra överlag så jag hoppas på bra resultat.
KF-huset blev idag fint dekorerade med skyltar som "Varning för Wildar" och något om apor. Mkt roligt, tråkigt att Loopen inte verkade uppskatta det lika mkt och tydligen hade tagit bort allt innan de hunnit få upp alla. :P Jag lekte även med ett par glasögon senare då jag o J var ensamma i kemisalen, varför är det alltid lika roligt att leka KF-are? :P

Har ätit, diskat o plockat iordning lite sen jag kom hem. Ska börja packa snart :) Min helg börjar väldigt tidigt i morgonbitti. Jag hoppas på att SJ sköter sig och att jag kommer till Lund som jag ska imorgon. Ska bli väldigt roligt att se Mlis nuvarande hemmaplan :) Troligtvis kommer det bli en riktigt lyckad helg!

S åker dessutom uppåt inatt, helt sjukt komiskt att hon åker till Mörsil/Sällsjö av alla ställen på jorden, samma helg som jag åker 40 mil söder ut. Kanske blir fika hemma hos mig dessutom, utan mig dock ;)


Vi får, om det inte är nått problem med vårt reg-nr, första leveransen av bollar på måndag :D
Underbart!

39491-121
Hittade massor av gamla bilder i en mapp jag glömt bort, älskar sånt :)
 



"- Vill ni ha saft?"



Vem pra bahia (Vi drar till Malmö) - Simone Moreno & Timbuktu
Helgens soundtrack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback