Miljövänlig?

Jag tänkte precis på en sak... Många snackar om att man ska göra allt man kan för att vara så miljövänlig som möjligt. Tex. köpa tygkassar el packa i en väska då man handlar mat. Men vad slänger då alla dessa människor sina sopor i? Är det inte typ en oskriven regel att de flesta använder plastkassar från matbutiken? Eller är jag helt ute o cyklar?

Jag håller på o städar/gör mat för tillfället, ska ner i källaren sen tänkte jag, har kommit fram till att jag nog inte kommer använda varken flipflops, ballerinor el seglarskor innan våren, då är de bara onödigt att de tar upp plats i min redan överfulla hall...
Jag bloggar alldeles för mkt, har kommit in i nån hyperperiod igen... Inte bra...



"Det är inte någon grekisk diskuskastare, så vad var det du missuppfattade?"
Längst fram i taxin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback