Regn o rusk

Jag gick o la mig för sent igår, försov mig imorse och fick stressa ner till skolan i ett hejdundrande höstväder. Skulle behövt en mössa el något för öronen, blåste massor och mitt paraply blåse "ner" flera gånger.

Jag var otroligt seg på matten, fick 2 uppgifter gjorda och förstod knappt vad jag gjorde. Blir frustrerad då jag aldrig haft problem med matte förut och nu känns det som att det inte alls vill sig. :(

Redovisade vårt grupparbete på engelskan och slutade efter det. Så rätt dag att sluta tidigt på.



Jag börjar bli förkyld, kände mig konstig förra veckan och idag är halsen inte alls på min sida. Känns även som att jag har lite feber så det passade verkligen att vi slutade tidigt. När jag kom hem gjorde jag cocos te och scones, för att sedan ta det lugnt ett tag innan jag satte mig med litteraturhistorian. Mkt mer intressant idag än igårkväll då jag skulle sova. Känns inte betungande alls att läsa faktiskt.
Jag ska nu lägga lite tid på att förberada mig för debatten på fredag. Älskar debatter, så himla roligt, så jag måste vara påläst :)

Skulle vilja ha ett badkar, vad mysigt det skulle vara att bada, eller bada bastu. Jag vill ha värme...



"No. I'm not angry, I just wish he was dead, that's all. "



A lack of color - Death Cab For Cutie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback