Rockigt

Gårdagskvällen var jätterolig, mkt bra musik och jag fick ett litet anfall att spela med ett band igen, så om jag hade haft trummor i lägenheten när jag kommit hem skulle mina grannar fått en schysst väckning. J hjälpte mig lite för att lindra "saknaden" lite, då vi bestämde oss för att göra en cover på "Pupppy Love" med ny stil. Blandad "fin stilren jazz i cocktailklänning" tillsammans med influenser från bandet som hette något med "Lingon". Skulle bli hur bra video som helst om inte S sprang iväg till tåget med kameran. Tur var väl det såhär i efterhand.

Kvällens roligaste var Es kommentar ang emo-ungar .

rock



Nästa helg ska jag söderut, S norrut. Typiskt att M bjöd med oss till Sthlm då, men det blir fler gånger förhoppningsvis, vore roligt.

Dagen kommer ägnas åt studier och förhoppningsvis en promenad till centrum innan de blir mörkt.
Borde även sätta mig o ringa. Jag var telefontönt förut, vad har hänt?


"- Man gör inte så, man skär lodrätt.
- Näe, om man vill att folk ska tycka synd om en gör man så. Om man bara vill vara allmänt dum och skada sig själv gör man såhär!
- Precis! Gå inte längst med gatan, korsa den!


Kommentarer
Postat av: Jennnnnn

JOBBIGT ATT DU FÖRKORTAR ALLAS NAMN! :P.. haha va händer ifall det finns två människor på vill säga S? :P puss

2006-11-26 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback