Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort...

Halkade in på youtube via en länk. Hittat massa liveklipp med Håkan från Yran i somras. Svårt att låta bli att låta tankarna gå tillbaka. Damn vad roligt vi hade. Jag använder min videokamera på telefonen för sällan har jag kommit fram till. Dock försvinner det roliga när min datorn inte har nått bra program som kan spela upp filerna... Kan vara därför.. 

Har tänkt på idag att jag är väldigt glad att det inte kommit nån snö här nere ännu. Superskönt med helt bar mark. Dock är det lite läskigt att det varit +15 grader, o typ +8 el något i Australien, där det ska vara sommar just nu. Vädret håller på o flippa totalt....Inte bra.

taket
Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort...



Dagens slutsats: Jag kan fortfarande inte gör rätt mäng ris och är jämt för hungrig för att orka vänta tills det blir helt klart. Alltså, borde jag sluta göra ris.

(kass bild o ljudkvalité på klippet men...det är minnen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback