Vi säljer...öhh....skobollar!

Det kändes riktigt tungt att gå upp imorse men dagen har varit väldigt rolig. Vår monter blev "sista minuten pimpad" men tillsist helt ok, inte lika flashig som "grannens" men de hade åandrasidan en produkt o det hade inte vi. Många var intresserade av vår produkt och tyckte att det var en bra idé så det är roligt!

Jag kom inte upp till Sthlm nu på eftermiddagen men funderar på att åka med 17.49 tåget, jag vill ju egentligen så jag vet inte vad jag väntar på egentligen....

Först o främst på att syrran ska ringa, sen får vi väl se, regnar tydligen också men jag vill inte sitta här själv o J & S ska väl troligtvis upp så.... Dags att byta om...


"-Jag är pers och kaffonalansvarig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback