Virus

Jag fick som sagt ett väldigt glädjande virus på datorn igår. Av ett misstag fick jag det av brorsan o sedan skickades en länk till alla på min msnlista. I vilket fall, jag blev väldigt arg o rädd att hela datorn skulle krascha igår. Dock så brände jag ner de flesta av alla mina bilder och efter lite sömn känns de mesta mkt bättre. Har försökt att få bort problemen sen jag kom hem men det går inte jättebra. Har lyckats (tror jag? ) att radera någr saker. Sen har jag flyttat de "stora problemet" till gästanvändaren på datorn o därifrån kan den inte göra något tror och hoppas jag.

Dock är mina datorkunskaper väldigt begränsade inom dessa områden. Därför alla på mina kontkater på msn blockerade för tillfället för att inga länkar ska spridas. Endast 2 st är inte blockerade, Fredrik, som förhoppningsvis har en lösning på detta till mig och Mli som tydligen vet precis vad detta är och vet folk som jag uppfattade fått bort det så... Jag väntar på hjälp :P

Värre saker hade faktiskt kunna hända, jag är självklart inte glad över det här men, i värsta fall får jag väl formatera om hårddisken. Inget mer med det.

Har haft en bra dag annars, sitter i supermyskläder och ska börja läsa om arvsrätt osv snart. Fick reda på idag att alla sidor jag läste igår inte ingår i provet, skönt =)
Ska dessutom käka lax till middag, händer inte ofta,


Angels - Robbie Williams
I'm Shakin' - Rooney
Make damn sure - Taking Back Sunday


Kommentarer
Postat av: Sara

Va du ¨låter positiv b!! trots ditt virus och att vi måste sitta å plugga hela kvällen.. du ser vi håller på å botar dig från din negativa sida :D ;)
Åh gud va duktig du var som ska laga lax :O de lät verkligen komplicerat, men hoppas de blir gott :) pussa

2006-11-28 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback