Ångest

Idag har jag varit negativ. Hoppas på en bättre dag imorgon:P 
På idrotten var det simning. 2 km skulle vi simma. Kändes som jag simmade o simmade men inte kom nånstans alls. Tur att Sara höll räkningen på sig själv så att jag kunde kontrollera ibland eftersom att ja tappade bort mig några gånger. Gjorde även "längd dyk", 16 meter och 3 poäng till i samlingen som för mig inte är så stor eftersom att jag inte var med sist.

Men men...de ja skulle komma till är att jag fick ångest efteråt. Det är sjukt länge sen jag spang, vilket märks på flera sätt... Det ska det bli ändring på... Peppa peppa...

Inte nog med detta så spelas Gyllene Tiders "Solsken" på radion nu...
Behöver jag säga att det självklart regnar i Strängnäs?
Härliga minnen iallafall :)



Jag mår aaaapaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback