Berns

Helgen har gått tokfort. Har gått upp kl 8 både lörd o sönd men haft kul, så de har de varit värt.
Idag skulle vi hinna hanlda, städa undan lite samt sätta upp min spegelvägg innan 14 då mitt tåg gick o M, P & P var tvugna att åka hem.

Dom lämnade mig i Läggesta, där träffade jag Sara o sen åkte vi, med Jennifer upp till Sthlm för att gå på Berns. Vi käkade god mat på Donken i Kungsan (Probably Sveriges bästa...Extra pomme + kolaglass? ;) ) innan vi gick till Berns där vi fick sitta o vänta väldigt länge. Höll på att gå där ifrån flera gånger men vi stannade hela tiden o är i efterhand glada för det...

The man him self, Bananerna, Gråa utbuktningar och hemska nylonstrumpbyxor samt bruna mjukbyxor som var riktigt fula. Toppen :)


Gå å kolla på Gangster när den kommer på bio allihopa.
Vi o Micke Persbrandt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback