Ett nytt försök

Pga missförstånd, missade bussar och dålig sömn blev skidpremiären igår uppskjuten. Jag kom inte hem till Mörsil förrän runt 17 och då var backen sedan länge stängd. Vilken tur då att min kära vän skidåkaren hade koll på att backe även hade öppet idag. Så nu ska vi snart åka. Jag har förberett mig väl med mitt skidställ och putsat mina googles. Nu är jag redo :)
(Och som en liten påminnelse, man känner sig aldrig så snygg som när man bär täckbyxor.... :P )


En annars trevlig helg i övrigt avslutas alltså idag på ett väldigt trevligt sätt med väldigt trevligt sällskap. Otroligt bra början på ett något som jag tror kommer bli, ett väldigt trevligt lov.



"- Har du inte Living on video?
- Det här ÄR Living on video.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback