Fotboll =)

Trodde faktiskt inte att de skulle bli en sån trevlig dag som det faktiskt blev. Det ösregnade imorse, jag var småirriterad på mamma o Pär och vi såg ut att aldrig komma ifrån Ikea. Jag trodde dessutom att Sverige till max skulle spela oavgjort mot Spanien, men de slutade 2-0.

Jag o Pär yrrade runt på söder, köpte skor, sen gick ja o mamma o shoppade bla scarfs o ja (dum som ja är...) tackade nej till en superfin väska som skulle matcha min kappa huur bra som helst...

Väl på Råsunda spelade inte Kim Källström från start...I halvlek kände ja att jag var tvungen att visa lite support och hade dessutom rätt att han skulle komma in i typ 75:e minuten... Mr. Källström entrade planen i typ 73:e... Sverige vann iallafall, Elmanders mål var riktigt snygg och vi satt på rätt sida för att få se de bäst :D Weey.

En bra dag. Imorgon kväll ska jag o tjejerna till Berns i Stockholm. Micke Persbrandt o co. Kan bli kul det åxå... :D


Fotboll =)

"-Gratis souvernir löpsedel....
- Näääe
-....med Kim Källström??!
- Jaaa, tack!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback