Halvmeter

Såg precis ett inslag på nyheterna om strömlösheten i Jämtland. My gosh vad snö det har kommit!
Pratade men mamma lite idag igen, massor av snö hemma nu, hon var tveksam till att allt skulle hinna smälta bort innan jag kom, speciellt eftersom att det tydligen skulle komma mera inatt.
Dom har tappat upp vatten i hela badkaret och hinkar o grejer hemma. Dom har tydligen varnat för att vattnet kommer försvinna för att vattenpumpar strejkade el nått.

Jag är fortfarande trött, har fått ont i halsen igen. Men men. Jag har hämtat mig från att vara "mast" på AV-feste igår iallafall ;) Det var roligt. Ikväll har jag planerat nästa helg+veckan efter det med dom där hemma. Blir nog himlans trevligt det åxå :)


(Låt spelas)
AFC
- Dubbel-V!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback