Kärleken är inte blind...

...men ganska närsynt

Stockholmsdag med skolan igår. Vi besökte DN/Expressen samt Postens huvudkontor. Mellan besöken gick vi på stan och käkade. Inne på Åhléns City skedde något som inte hänt på länge. Jag blev kär....I ett par skor. Kärade ner mig totalt i ett par superfina bruna stövlar i läder, utan klack (perfekt för mig) och...allt var perfekt... Fram till att jag såg prislappen. Jag har ganska hög smärtgräns när det gäller skor. Men de här stövlarna kostar lika mkt som mobilen jag tänkt köpa eller 2 par billigare jeans, några koftor, toppar och en jävla massa hårgrejer + mat ute i 2 veckor...Tillsammans.

Trots detta kan jag inte släppa dom, om jag hade haft pengar hade jag köpt dom, om jag så skulle få leva fattigt väldigt länge framöver och dessutom inte kunna prata i mobilen (eftersom att den håller på att krascha totalt...) så skulle jag nog köpt stövlarna... Nu är det väl ganska tur att min mamma inte har lika hög gräns som jag för skorna så jag ansträngde mig inte ens för att ringa henne o fråga...

Men... dom är fina..:(
Kanske ska gå å köpa en trisslott för att trotsa att det är fredag den 13:e idag...



"Men, vi kan väl inte elda dinosaurier??!"



Kommentarer
Postat av: mli

amen så du menar att det kommer att fortsätta vara jag som ringer dig eller? :P

2006-10-13 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback